hey my name is whatever you call me, so lets get undressed cause you look a little lonely

hej mina fina! sista helgen i umeå och sverige blev så bra den bara kunde bli. kärlek till den! fredagen bjöd på grillpremiär och förfest i innertavle med de allra bästa. senare gjorde vi allstar osäkert hela kvällen och eftersom att det skulle vara min sista utekväll i umeå på ett bra tag så fanns det inga gränser, när vi druckit lite drinkar och träffat massor av härligt folk så dansade jag och johanna tills fötterna värkte, rösten brast och house-armen skakade. 
 
lördagen bestod av mys hela dagen och ännu en middag som bestod av grillat, denna gång med syskonen, wille och robin. när vi ätit efterrätt och vissa skulle börja jobba så drog jag, martin och wille ner på stan där det först blev en sväng på bishops där vi snabbt märkte att jag sänkte medelåldern brutalt så vi gick över till allstar. så där var jag igen, jag som kvällen innan hade tänkt att jag kunde skämma ut mig för hit skulle jag ju inte tillbaka på huur länge som helst. haha, men det gick bara fint och kvällen blev lyckad. igår pallrade jag mig upp, drog till iksu och mötte upp wille och körde ett stenhårt spinningpass.
 
gårkvällen var den bästa på länge (förutom förra söndagen då jag blev bjuden på filmkväll i bilen med alla mina favoritgodisar, tusen filtar och kuddar och herkules på datorskärmen), igår blev jag istället bjuden på hemmabio med varma chips, fanta och lejonkungen under en mysig filt i famnen på någon som ligger mig nära hjärtat.

sådärja, nog om min helg.  jag var nyss och körde spinning och lite styrketräning på iksu. jag tror faktiskt att det var sista träningspasset där nu innan jag åker. de två kommande dagarna kommer jag ha så mycket att stå i så jag tror jag lägger träningen åt sidan, men vi ser väl om jag kan hålla mig undan. ikväll samlas familjen + några andra godingar för att äta middag och kramas. PÅ ONSDAGKVÄLL ÅKER JAG. helt galet svårt att förstå! nu ska jag börja packa på allvar, hur man nu gör det för sex månader. önska mig lycka till, puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0