i was afraid of the dark but now it's all that i want, all that i want

kan inte fatta att jag åker idag. gårkvällen blev så mysig och bra den hade kunnat bli och morgonen startades helt perfekt med frukost på waynes med niklas, (hotellfrukosten svek med dåliga öppettider, eller är det vi som är morgontrötta?).

mitt i all packning så fick jag nyss veta att jag ska resa helt själv ända ner till grekland vilket gjorde mig lite ännu mer nervös då det är fyra mellanlandningar och det är ju alltid skönt att ha någon mer med sig. men det kommer superbra och imorgon möter min chef upp mig på flygplatsen! är så taggad på att få träffa alla mina nya kollegor som anländer lite olika tider men på fredag tror jag vi alla kommer vara samlade!

nu ska jag snart träffa storebror som jag ska dricka en kopp kaffe med på kahls och sen säga hejdå, därefter ska jag hälsa på nathalie en snabbis. så tråkigt med alla dessa hejdåkramar men ändå fint på ett sätt när man förstår vilka helt underbara vänner man har. kommer sakna er alla så himla mycket!!! vi hörs senare pussgurkor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0