something in the way you move makes me feel like i can't live without you

sitter här på arlanda med trötta ögon som tusan efter dagens alla tårar. att säga hejdå till dom som ligger en närmast hjärtat för en så lång tid var något nytt för mig och väldigt väldigt jobbigt. nu har jag en lång resa framför mig men jag vet att när jag kommer fram så kommer allt kännas bättre och så fort jag kommer in i det hela så vet jag att jag kommer trivas som fisken i vattnet och aldrig ångra att jag gjorde det här!

det kanske är mycket tjat om den här flytten och det här jobbet men ni ska veta att det är här stort för mig, väldigt speciellt. har velat det så länge. och att det händer gör mig galet lycklig, samtidigt som jag är ledsen att lämna vissa och nervös över olika saker.

men nu ska jag lägga mig på en bänk, läsa om parga och kanske sluta ögonen en stund fram till flyget går 00.30 inatt. hoppas jag får mig lite sömn så jag är pigg inför min första dag med min chef imorgon!

ha det så bra alla finisar så hörs vi när vi hörs! hejdå sverige! PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0