we knew this day would come, we knew it all along

om sju dagar flyttar jag till grekland. sju dagar, på sju dagar hinner man med mycket men ändå så lite. jag har ju velat det här i två års tid nu och äntligen får jag chansen, vilket känns helt fantastiskt. men tänk om något inte känns bra, tänk om alla här hemma glömmer bort mig och tänk om jag glömmer att packa det allra viktigaste. det är mycket tankar som går igenom huvudet men jag vet att när jag väl kommer på plats, lär känna mina kollegor och kommer in i det hela så kommer jag älska det. jag kanske aldrig mer kommer hem, vem vet.

nu ska jag bara fortsätta som jag gjort senaste veckorna - ta vara på alla nära och kära och göra saker som får mig att må bra här hemma. igår träffade jag angelica och nathalie, vi fikade och snackade livet, vilka toppentjejer! puss på er.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0