and if you close your eyes, does it almost feel like you've been here before?

allt händer av en anledning och det hände igen. denna gång vet jag ännu en gång varför och det ska jag ta vara på, precis som sist. denna gång byter jag ut en vinter i asien till en sommar i grekland, fantastiska vänner till fantastiska kollegor som även är min familj och härliga människor från södra sverige till härliga greker. varför ens klaga liksom..?

imorgonkväll kickar team parga och team lefkas igång säsongen på riktigt med en rejäl kickoff som håller på till lördag också. efter att jag hållit i min första riktiga utflykt, hemliga epirus. hoppas på sköna gäster och fint väder!
 
lite bilder från mitt älskade hem - parga, grekland.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0