if I had a boat, i would sail to you, hold u in my arms and ask you to be true

efter regn kommer solsken. oh god, it's true.

förutom sömnlösa nätter de senaste dagarna så hade vi ju som sagt team dag och kick off, har även blivit några vinkvällar och mys. ser fram emot kommande vecka då jag fått äran att bära med mig servicetelefonen som kan ringa när som helst vilken tid på dygnet, väntar även en hel del jobb men lyckligtvis ledighet på midsommarafton! är rånöjd med gårdagens insats på föygplatsen och efter det min och josefines citywalk. aaskul, vi är bäst ihop vi! wiiie som vi brukar säga.

vill bara säga puss på alla fina där hemma, saknar er otroligt mycket och ni vet gott och väl vilka ni är. puss!

bilder från torsdags/fredags.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Brukar kolla in på din blogg ibland, ska snart åka till Parga så tycket det är lite kul att se hut det är och så. Är vädret bra nu? Ska dit om en vecka ungefär och hoppas på riktigt gott väser!

2013-06-18 @ 18:02:11
Postat av: svar till anonym

Hej! Åh vad kul för dig, parga är så fint. Det är 35 grader i nuläget och vi väntar 40 inom några dagar.. solen skiner varje dag, har då inte sett ett moln på tre dagar så :)

2013-06-18 @ 22:33:23
Postat av: dedi

Vad glad jag blir att se dina bilder, du verkar umgås med så fina tjejer!! Hoppas de tar hand om dig bra <3 Puss gumman

2013-06-19 @ 16:31:25
URL: http://dedi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0