now i can feel again

nu har allt börjat på riktigt här. uniformen har åkt på och i måndags kom första gästerna och vi alla var på plats och tog emot dom tillsammans. hur kul som helst! idag har jag haft hotellservice och servicekontor (och sålt mina första utflykter.. wiie). det här känns brabrabra! igår var jag, elin och josefine på en utflykt för att lära oss den, vi var på otroligt fina platser men min favorit var acheronfloden som var iiiskall som man promenerade i.vattnet var genomskinligt och runt om en var det vacker natur och skyhöga klippor. imorgon ska jag och josefine på en båtutflykt som jag ska hålla i själv nästa vecka, späännandee! nästa vecka väntar även mina första inspirationsmöten.
 
jag har alltså drömjobbet och som pricken över i:et så väntar jag besök i augusti och september av några nära där hemifrån, så fantastiskt! här kommer en bild från acheronfloden igår! puss!


Kommentarer
Postat av: Elin

Försök hinna blogga, så himla roligt att läsa om hur det går för dig och vad som händer! :))

2013-05-24 @ 16:10:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0