"man måste ju bara göra det man är rädd för, det är det enda man kan göra"

hej alla där hemmaaa! för 8 dagar sedan anlände jag till parga och om 2 dagar anländer de första gästerna. det är alltså riktigt mycket att göra här så därför kommer jag vara lite inaktiv framöver, men ni hittar mig på instagram som linneaisaksson och på facebook med lite bilder och uppdateringar.

men alltså parga. så himla fint. älskar det redan! det ligger på greklands fastland men känns som en liten ö, med smala gränder och en sjukt fin hamnpromenad. runt omkring finns det otroligt mycket att se så senaste veckan har vi varit på två olika roadtrips. att köra bil här är spännande, minst sagt, haha! (där kommer rubriken ifrån). annars har vi ätit god mat, sett parga, pluggat lite inför allt som komma skall och lärt känna varandra och även de som jobbar på lefkas. vi är som ett team som jobbar på två destinationer, så himla härligt folk jag har att göra med! jag trivs i min lilla lägenhet som ligger mitt i parga, med balkong och nära till allt. hittills har jag lyckats träna varje morgon för att passa på innan den riktiga värmen kommer, än så länge är det endast 25-30 grader om dagarna, men det sägs att detta ska bli den varmaste sommaren på 47 år.. lär bli svettigt!

idag var första lediga dagen så vi har legat på stranden och försökt få lite färg. hoppas allt är bra där hemma. här kommer lite mobilbilder, jag återkommer med mer bilder senare! puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0